Relationsskapande säljare till Office Management i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en framgångsrik säljare och bäst på det du gör? Nu har du möjligheten hos oss på Office Management då vi söker en B2B-säljare inom telefoni, IT och dokumenthantering. Har du rätt inställning kan du med hjälp av vårt säljträningsprogram Business Academy och din team-manager ta din försäljning hur långt som helst. Läs mer här och ansök redan idag.

Arbetsbeskrivning

I den här rollen arbetar du med hela försäljningsprocessen för att utveckla och driva affärer, både med kollegor och på egen hand. Du kommer inledningsvis ta kontakt med kunder för att presentera vårt utbud av produkter och tjänster inom telefoni, IT och dokumenthantering. Till mötet åker du sedan med en mer senior säljare för respektive affärsområde för att tillsammans genomföra affären. Successivt kommer du att specialisera dig inom ett område och driva alla affärer på egen hand.

I tjänsten ingår bland annat att:

Ringa och boka möten med nya kunder
Genomföra behovsanalyser med kunder ute på möten
Skriva och presentera offerter
Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder

Kompetenser och personliga egenskaper

Vi söker dig som har rätt inställning för att lyckas hos oss. Du ska ha en vinnarinställning och samtidigt tänka långsiktigt i din försäljning. Meriterande är om du har arbetat med försäljning tidigare. Vidare ska du ha körkort och tillgång till egen bil.

Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att vara lyhörd mot kundernas behov, en skicklig förhandlare, inte ger upp och drivs av resultat.

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Ansökan

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor är du välkommen att kontakta Marcus Nordström, Sales Manager, på 010-858 50 24.

Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning. Idag finns vi på flera platser i Sverige, Norge och Finland.

Följ oss gärna på Instagram: @lifeatofficemanagement

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 12 april 2017

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024