OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansia AB arbetar med Personlig assistans för personer med funktionsnedsättning. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete oavsett det gäller valfrihet, ekonomi, juridisk hjälp, närhet, trygghet eller service. Vår målsättning är alltid densamma - Personlig assistans när den är som bäst. Assistansia grundades 2000. Vi är idag Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet, omkring 4000 anställda och en omsättning på drygt en miljard kronor. Huvudkontoret finns i Örebro. Dina arbetsuppgifter innebär att genom personliga besök informera och kontraktera potentiella kunder samt att informera kommuner och institutioner om företagets tjänster. Du tillbringar största delen av din arbetstid ute på fältet och ditt affärsområde innefattar skåne och blekinge. Som person är du affärsmässig, initiativrik, målinriktad och har lätt för att skapa förtroende hos andra människor. Du är serviceinriktad och har god förmåga att lyssna för att kartlägga andras behov och önskemål. Du har ett enormt driv samt är planerad, strukturerad och jobbar långsiktigt. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett snabbt växande bolag, som präglas av ett stort engagemang för våra kunder. [Du har arbetat självständigt och framgångsrikt med relationsskapande[försäljning i minst 5 år, gärna i en miljö där det krävts stor lyhördhet för att förstå andra människors individuella behov. Erfarenhet från vård och omsorg är meriterande. Du är van att ha datorn som arbetsredskap. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.[[ [[ [