OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder dig en spännande tjänst där du får vara med och bidra till utvecklingen för såväl kundsupporten som bolaget i stort.
Om vår kund
"Evolution Commerce har en unik kombination av kunskap inom IT och handel. Vi ser till att företag växer, både idag och i framtiden. På systemsidan finns tjänsten Harmoney, en skalbar lösning för omnikanal och unified commerce, som hjälper våra kunder hantera fysiska butiker, onlinebutiker, lager, inköp, logistik och betalsystem i samma system. Vi hjälper varje dag Nordens största e-handelsföretag att hantera hundratusentals ordrar från konsumenter i 20 olika länder. Vi har dessutom djup specialistkompetens inom olika aspekter av affärsutveckling för handels- och retailföretag. Genom våra erbjudanden inom Retail Business Services gör vi denna kunskap tillgänglig för att stötta våra kunders verksamhet på resan framåt.
Dina arbetsuppgifter
• Du kommer att ansvara för att koordinera alla inkommande supportärenden och ge våra kunder den bästa och snabbaste servicen.
• Koordinera större och mindre återkommande releaser av vår produkt
• Kommunikation gentemot kund gällande bl.a. versioner och nya funktioner
• SuperUser gällande vår ärendehantering i JIRA-ärendehanteringssystem
• Verka för samarbete och kommunikation mellan support, sälj och R&D
• Rapportera nyckeltal till ledning
Din profil
Vi söker dig som har en högskoleutbildning eller motsvarande inom för tjänsten relevant område. Du har teoretiska kunskaper och bred systemkompetens inom retail eller närliggande branscher. Du har gärna arbetat några år i kundsupport inom IT.
Erfarenhet av SQL är meriterande och det är också starkt meriterande om du har förståelse för grunderna i programmering. Har du dessutom arbetat i någon e-handelsplattform blir vi ännu gladare.
Som person är du kvalitetsmedveten och flexibel samtidigt som ditt arbetssätt karaktäriseras av ett metodiskt och systematiskt tillvägagångssätt. Då kontaktytorna är många, värdesätter vi god kommunikation och samarbetsförmåga. Vidare har du både ett långsiktigt och analytiskt perspektiv.
Vi erbjuder dig en ansvarsfull roll på ett företag där det händer mycket inom IT! Här blir du delaktig i utvecklingen för såväl kundsupporten som bolaget i stort. Hos oss får du vara med och bidra till utvecklingen av en riktigt het och intressant bransch. Det du utför på dagarna kommer att ha stort inflytande på hur vi hjälper några av Nordens ledande e-handlare att utveckla sin affär. Bolaget befinner sig i en förändringsfas vilket gör att det finns goda karriärmöjligheter, både inom bolaget och i den koncern vi tillhör. Du kommer att få arbeta med varierande och utmanande arbetsuppgifter. Vårt arbetssätt präglas av öppenhet för nya idéer, där du har stor chans att påverka lösningar och metoder. I bolaget finns ett tjugotal kompetenta och stöttande kollegor, som växer och utvecklas tillsammans genom erfarenhets- och kompetensutbyte.
Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 2021-05-10. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Jens Lindroth på jens@effektiv.se eller Victoria Öberg på victoria.oberg@effektiv.se
Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.