OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vill du vara med på en spännande resa där du får möjlighet att utvecklas mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare? Då har vi jobbet för dig! Vårt kontor i Borlänge söker nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare.
Vem söker vi?
- Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
- Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
- Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral.
- Du tycker om försäljning då det råder mycket försäljningsanda inom kundtjänsten. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.
- Vidare ser vi också att du är en självständig person som tycker om att jobba mot uppsatta mål.
-Flexibel och anpassningsbar.
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal, mail och chatt. Sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.
Vi erbjuder dig
- En möjlighet att arbeta med spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
- En rolig arbetsplats med engagerade Teamleaders som stöttar dig i din utveckling.
- Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
- Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.
Utvecklingsmöjligheter
Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamleader för fortsatt utveckling.
Arbetstider
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Anställningsgrad
100%. Anställningen påbörjas med 6 månaders provanställning.
Lön
Månadslön, enligt kollektivavtal.
Startdatum
Mars/April
Ansökan
Skicka in din ansökan (CV och personligt brev) redan idag då vi kommer att intervjua fortlöpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag är 2020-03-29. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Christina Boge på christina.boge@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer… en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301