Releasy söker drivna kundtjänstmedarbetare till Telia!

Releasy söker drivna kundtjänstmedarbetare till Telia!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vill du vara med på en spännande resa där du får möjlighet att utvecklas mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare? Då har vi jobbet för dig!


I takt med Releasys expansion söker vi nu nya kompetenta kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Borås för vårt spännande uppdrag Telia.
Vem söker vi? 


Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom kundservice och försäljning är meriterande.
Utöver detta ser vi gärna att du är:
Självgående 
Lösningsorienterad
Stresstålig
Mål- och resultatorienterad
Flexibel och anpassningsbar

Dina arbetsuppgifter
Hjälpa kunder över telefon
Hjälpa kunder via mail och chatt
Utföra administrativa uppgifter
Försäljning

Vi erbjuder dig
Möjlighet att jobba med spännande uppdrag
En rolig arbetsplats med engagerande Teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som tillsammans arbetar mot gemensamma mål.
Diverse teamaktiviteter
Friskvårdsbidrag och andra uppskattade personalförmåner

Utvecklingsmöjligheter
Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamleader för fortsatt utveckling.
Arbetstider
Mån-fre: Telefon mellan 08:00-19:45
Chatt mellan 19:45-21:45
Lördag: Telefon mellan 10:00-18:45.
Chatt mellan 10:00-21:45
Söndag: Stängt.
Lön och anställningsgrad
Fast månadslön, enligt kollektivavtal med Unionen, med chans till provision.
Anställningsgrad 100%.
Ansökan och tillsättningsdatum
Vi går igenom alla ansökningar löpande så passa på att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-03-23. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Kostana Salijevic på kostana.salijevic@releasy.se.
Observera att du eventuellt kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång. Innan en bakgrundskontroll görs kommer vi att informera dig om dess omfattning och syfte. 
Varmt välkommen med din ansökan! 
Om oss
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 6 mars 2020
  • Ansök senast: 16 mars 2020

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024