OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter att få jobba med kundservice utöver det vanliga och få ingå i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Är service i världsklass endast gott nog för dig? Brinner du dessutom för försäljning och drivs av att arbeta mot uppsatta mål?
I takt med Releasys expansion söker vi nu nya grymma kundtjänstmedarbetare för en av Sveriges ledande teleoperatörer. Är det du? Sök rollen idag!
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.
Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom kundservice eller liknande samt försäljning är meriterande.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.
• I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning som en del av servicen.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.
Hos oss får du möjlighet att utvecklas!
Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling.
Arbetstider
Varierande arbetstider. Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Lön och anställningsgrad
Lön: Månadslön enligt kollektivavtal.
Anställningsgrad: 100 %.
Ansökan och tillsättningsdatum
Vi söker dig som vill bli grym på kundservice och vi ger dig utbildningen och fortsatt stöd för att bli det. Är du rätt person för oss? Sök redan idag, rekrytering sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-06-21.
Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Christina.Boge@releasy.se.
Observera att du eventuellt kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång. Innan en bakgrundskontroll görs kommer vi att informera dig om dess omfattning och syfte.
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900