Releasy söker fler kollegor till Kundservice!

Releasy söker fler kollegor till Kundservice!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att hjälpa andra? Är du ny på arbetsmarknaden eller redo för nästa steg i karriären? Vi söker fler kollegor som har viljan att utvecklas och erbjuder därför grundutbildning och coachning till dig som nyanställd.

Releasy arbetar med outsourcad kundtjänst. Här levererar vi den bästa kundupplevelsen genom samtal, chatt och mejl på uppdrag av SL, Färdtjänst och Dagens Nyheter.

Vilket uppdrag tror du passar dig bäst?




Snabbfakta

Roll:
Kundservicemedarbetare

Plats:
Linköping

Omfattning:
75-100%

Lön:
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Arbetstiderna är förlagda inom kundtjänstens öppettider som varierar mellan olika uppdrag, det kan vara både dagtid, kvällar och helger.

Startdatum:
Vår första grundutbildning startar 2022-04-01 men det finns även senare startdatum.

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen

Som Kundservicemedarbetare får du chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa kunder med deras tjänster. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Här arbetar cirka 450 medarbetare fördelat på olika uppdrag. Nu söker vi dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter eller gå vidare i en roll som utbildare eller Teamledare.

Våra uppdrag

På SL:s kundservice hjälper du till med reseplanering, borttappade föremål och annat som kan uppstå på tunnelbanan, bussen och pendeln i Stockholm. För att trivas i rollen behöver du vara stresstålig och tydlig i din kommunikation. På SL kan man schemaläggas måndag-söndag 06.00-23.00 men vi arbetar i intervallschema som ger en regelbundenhet i schemat.

Färdtjänst riktar sig till resenärer i Stockholm som använder Färdtjänst som transportmedel för att underlätta sin vardag. Du besvarar frågor om resesaldo och fakturor och tar emot synpunkter. Vi söker lyhörda medmänniskor som kan förstå och möta resenärernas behov. Färdtjänst har öppet måndag-fredag 07:00-20:00.

Dagens Nyheter erbjuder tidningsprenumerationer och andra medietjänster. Här arbetar du för att bibehålla goda kundrelationer med DN:s prenumeranter och svara på frågor om exempelvis leveranser och betalning. DN har öppet måndag-fredag 08.00-18.00 och helger 09.00-13.00.

Vi söker dig som

• Har fyllt 18 år och har god datorvana.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Är serviceinriktad och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.

Utvecklingsmöjligheter

Releasy söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi erbjuder en grundutbildning för att du ska lära dig ditt nya uppdrag och du får sedan kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna vidareutbildningar. Ju mer du utvecklas och desto fler mål du klarar av, desto fler förmåner får du genom Releasys Karriärtrappa. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas i rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum som är 2022-03-25.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Du kommer även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test för att göra urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Releasy

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2022
  • Ansök senast: 25 mars 2022

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024