Releasy söker flera drivna Kundtjänstmedarbetare till CMORE

Releasy söker flera drivna Kundtjänstmedarbetare till CMORE

Arbetsbeskrivning

Varför ska du jobba hos oss?

Vill du jobba för en av Sveriges snabbast växande streamingtjänst? Gillar du sport, serier och tycker om att ge en god service? Vi utökar vårt team och söker just dig som vill vara med och leverera kundservice hos premiumleverantören av svenskt drama och sport, C More!



Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare.

Stad:
Borlänge.

Omfattning:
100%

Lön:
Enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
11:00-22:30
C More har öppet 7 dagar i veckan.

Startdatum:
2021-08-30

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Månadslön enligt kollektivavtal.

Vi söker dig som är

• Driven, tycker om att arbeta mot uppsatta mål och har en stark ansvarskänsla.


• Intresserad av serviceyrket. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom serviceyrket men det är inget krav.


• Kommunikativ och kan uttrycka dig på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.


• Lösningsorienterad och har en positiv inställning.


• Serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra människor.


• Snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.


• Van att jobba med dator och har lätt för att hantera olika system.

Om rollen & arbetsuppgifter

I rollen som Kundtjänstmedarbetare hos C More erbjuds du en möjlighet att arbeta med kundservice för några av de ledande aktörerna inom utvecklingen av rörlig bild och digitaliseringen av tv-industrin, TV4 och C More. Med en stor mängd tv-kanaler och andra tjänster, bjuder de in hela Sverige till en tv-upplevelse i världsklass.

Som Kundtjänstmedarbetare är din primära uppgift att leverera service till användarna och säkerställa att de även får en kundupplevelse i världsklass!

Stor vikt ligger i att prata för varumärket och tydligt berätta om innehållet med kunderna för att få dem att vilja stanna kvar. Om du har ett sport och/eller filmintresse är det ett plus i kanten!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Hantera olika kundärenden via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.


• Möjlighet till att få arbeta med mer administrativa arbetsuppgifter.



Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan!

Bakgrundskontroll:

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Frågor?

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta Johanna Davidsson Drakou, Johanna.davidsson.drakou@releasy.se , 0736540686.

Om Releasy

Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.

Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare. Vilket har gjort oss till ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice.

Vi arbetar för att erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2021
  • Ansök senast: 18 augusti 2021

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024