OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varför ska du jobba hos oss?
Vill du arbeta med kundservice för en av Sveriges största dagstidningar? Kanske jobbar du inom ett annat serviceyrke och vill testa något nytt? Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Som kundservicemedarbetare på Releasy tar du emot samtal, mejl och chatt från kunder som behöver din service. I uppdrag mot Dagens Nyheter hanterar du frågor kring tidningsprenumerationer och andra medietjänster
På Releasy erbjuds du en trygg och utvecklande anställning och vi söker dig som vill växa hos oss. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundservice - vi ger dig utbildning och coachning på plats.
Snabbfakta
Roll:
Kundservicemedarbetare
Stad:
Linköping
Omfattning:
100%
Lön:
Månadslön enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Måndag-fredag 08:00-18:00 samt lördagar 09:00-13:00.
Arbetstiderna kan komma att ändras.
Startdatum:
2021-09-13
Ansökan stängs:
2021-09-07
Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Vi söker dig som är
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
• Har god datorvana.
• Är snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Är serviceinriktad och lösningsorienterad.
Om rollen & arbetsuppgifter
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är driven, engagerad och har en stark ansvarskänsla.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Arbeta för att bibehålla goda kundrelationer med DN:s prenumeranter.
•
•
• Hantera olika kundärenden via telefon, chatt och mejl.
•
•
• Om du är proaktiv finns det även möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter.
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.
Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.
Ansökan
Är du den vi söker? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Releasy
Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.
Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare. Vilket har gjort oss till ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice.
Vi arbetar för att erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats. I Linköping jobbar runt 400 medarbetare med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900