Releasy söker Kundservicemedarbetare till vårt uppdrag SL

Releasy söker Kundservicemedarbetare till vårt uppdrag SL

Arbetsbeskrivning

Varför ska du jobba hos oss?

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv kommunikatör som brinner för att hjälpa andra? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Releasy söker nu flera drivna Kundtjänstmedarbetare till SL. Här levererar vi den bästa kundservicen genom samtal, chatt och mejl till resenärer som använder kollektivtrafiken i Stockholm.

Kanske arbetar du inom ett annat serviceyrke och vill testa något nytt? Vi söker dig som vill växa och göra karriär hos Releasy. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundservice eller Stockholmskännedom - vi ger dig all utbildning på plats.



Snabbfakta

Roll:
Kundservicemedarbetare med uppdrag mot SL.

Stad:
Linköping.

Omfattning:
100%

Arbetstider:
Måndag-söndag 06:00-23:00.

Arbetspassen är förlagda inom kundtjänstens öppettider enligt ovan. Vi jobbar med intervallscheman och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum:
2021-09-24

Ansökan stängs:
2021-08-29

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Månadslön enligt kollektivavtal.

Vi söker dig som

• Kan kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
• Har god datorvana.
• Är snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Är serviceinriktad, effektiv och lösningsorienterad.

Om rollen & arbetsuppgifter

I kundtjänsten på SL får du hjälpa kunder med reseplanering och biljettfrågor, ta emot synpunkter om kollektivtrafiken och lösa diverse problem som kan uppstå på bussen, tunnelbanan och pendeln.

För att trivas i rollen behöver du vara tydlig och professionell i din kommunikation samt effektiv i ditt arbetssätt. Till din hjälp får du en betald grundutbildning och sedan fortsatt coachning av din Teamleader.

Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Releasy erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa. Via karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du.

Ansökan

Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan!

Bakgrundskontroll:

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Det beror på regelverk som styr våra uppdragsgivares verksamhet, men det handlar också om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Frågor?

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se

Om Releasy

Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.

Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare. Vilket har gjort oss till ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice.

Vi arbetar för att erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats. I Linköping jobbar runt 400 medarbetare med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 augusti 2021
  • Ansök senast: 29 augusti 2021

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024