OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varför ska du jobba hos oss?
Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv kommunikatör som brinner för att hjälpa andra? Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Releasy söker nu flera drivna Kundtjänstmedarbetare till SL. Här levererar vi den bästa kundservicen genom samtal, chatt och mejl till resenärer som använder kollektivtrafiken i Stockholm.
Kanske arbetar du inom ett annat serviceyrke och vill testa något nytt? Vi söker dig som vill växa och göra karriär hos Releasy. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundservice eller Stockholmskännedom - vi ger dig all utbildning på plats.
Snabbfakta
Roll:
Kundservicemedarbetare.
Stad:
Linköping.
Omfattning:
100%
Arbetstider:
Arbetspassen är förlagda inom kundtjänstens öppettider vilket innefattar dagtid, kvällstid och helger. Vi jobbar med intervallscheman och arbetstiderna kan komma att ändras.
Startdatum:
2021-09-24
Ansökan stängs:
2021-09-17
Anställningsform:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Månadslön enligt kollektivavtal.
Vi söker dig som
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
• Har god datorvana.
• Är snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Är serviceinriktad, effektiv och lösningsorienterad.
Om rollen & arbetsuppgifter
I kundtjänsten på SL får du hjälpa resenärer med reseplanering och biljettfrågor, ta emot synpunkter om kollektivtrafiken och lösa diverse problem som kan uppstå på bussen, tunnelbanan och pendeln.
För att trivas i rollen behöver du vara tydlig och professionell i din kommunikation samt effektiv i ditt arbetssätt. Till din hjälp får du en betald grundutbildning och sedan fortsatt coachning av din Teamleader.
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Releasy erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.
Ansökan
Är du den vi söker? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum som är 2021-09-17.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling på emilia.kunnari-kling@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Releasy
Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.
Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare. Vilket har gjort oss till ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice.
Vi arbetar för att erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats. I Linköping jobbar runt 400 medarbetare med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900