Releasy söker kundtjänstmedarbetare!

Releasy söker kundtjänstmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vill du vara med på en spännande resa där du får möjlighet att utvecklas mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare? Då har vi jobbet för dig! I takt med Releasys expansion söker vi nu nya kompetenta kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Linköping för våra spännande uppdrag.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy representerar du uppdragsgivarens företag. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande.

Dina arbetsuppgifter

-Hjälpa kunder över telefon

-Hjälpa kunder via mail och chatt

-Utföra administrativa uppgifter

- Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.

Vi erbjuder dig

-Möjlighet att jobba med spännande uppdrag

-En rolig arbetsplats med engagerande Teamleaders som stöttar dig i din utveckling

-Du ingår i ett team som tillsammans arbetar mot gemensamma mål

-Diverse teamaktiviteter

-Friskvårdsbidrag och andra uppskattade personalförmåner

Utvecklingsmöjligheter

Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Team leader för fortsatt utveckling. Releasy erbjuder även möjligheter till ansvarsuppdrag både inom rollen samt inom andra avdelningar.

Arbetstider

Arbetstiderna kan variera, men du ska kunna vara flexibel mellan 06:00-23:00 mån-sön.

Lön och anställningsgrad

100%. Provanställning på 6 månader tillämpas.

Ansökan och tillsättningsdatum

Vi går igenom alla ansökningar löpande så passa på att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-04-12. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Carolina Cleber på carolina.cleber@releasy.se eller Jennifer Pettersson på jennifer.pettersson@releasy.se.

Observera att du eventuellt kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång. Innan en bakgrundskontroll görs kommer vi att informera dig om dess omfattning och syfte.

Välkommen med ansökan!

Om oss

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2020
  • Ansök senast: 12 april 2020

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024