OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en tävlingsinriktad problemlösare som brinner för service och försäljning? Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Vi söker nu flera drivna Kundtjänstmedarbetare till spännande uppdrag hos mySafety. mySafety en av de ledande aktörerna inom ID-skydd och vardagssäkerhet i Sverige, Norge och Finland.
Snabbfakta
Roll:
Kundtjänstmedarbetare med inriktning på försäljning.
Stad:
Borlänge
Omfattning:
100%
Lön:
Månadslön enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Varierande arbetstider. Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Startdatum:
November
Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa mySafetys kunder med försäkringsrådgivning. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.
Du bistår kunderna att hitta rätt försäkring som passar dennes behov, samt upplysa om vilka försäkringar vi har. Några av mySafetys försäkringar är bedrägeriskydd samt självriskreducering för hemförsäkring för att nämna några. Du hjälper även till med spärrservice, en tjänst som en del kunder har där vi spärrar olika typer av kort åt kunden. Om du är proaktiv finns möjlighet att få arbeta med mer administrativa arbetsuppgifter.
För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är kundorienterad och har ett högt engagemang för ditt arbete. Du arbetar aktivt med att ge professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet och vill leverera en kundupplevelse i världsklass!
Vi söker dig som är
• Driven, tycker om att arbeta mot uppsatta mål och har en stark ansvarskänsla.
•
•
• Intresserad av serviceyrket. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom serviceyrket men det är inget krav.
•
•
• Kommunikativ och kan uttrycka dig på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
•
•
• Lösningsorienterad och har en positiv inställning.
•
•
• Serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra människor.
•
•
• Snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
•
•
• Van att jobba med dator och har lätt för att hantera olika system.
Hos oss erbjuds du
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.
Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.
Ansökan
Är du den vi söker? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Johanna.davidsson.drakou@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Releasy
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900