Releasy söker medarbetare till Kundservice!

Releasy söker medarbetare till Kundservice!

Arbetsbeskrivning

Vad erbjuder Releasy?

• Grundutbildning, coachning och karriärtrappa
• Månadslön enligt kollektivavtal
• Tillsvidareanställning som inleds med provanställning
• Heltids och deltidstjänster

I Kundtjänst på Releasy sitter du på vårt kontor i Linköping och hanterar inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl.

Releasy samarbetar med olika företag och vi har därför möjlighet att matcha dig till ett uppdrag som passar dig. Kanske är du ute efter en trygg heltidsanställning? Eller söker du ett deltidsjobb att kombinera med annan sysselsättning?

Du behöver ingen tidigare erfarenhet - vi ger dig utbildning om du har viljan att utvecklas. Just nu söker vi personal till SL, Axfood, Telia och Färdtjänst. Vilket av uppdragen tror du passar dig bäst?

Om SL

I Kundservice på SL får du hjälpa resenärer med reseplanering och biljettfrågor, ta emot synpunkter om kollektivtrafiken och lösa diverse problem som kan uppstå på bussen, tunnelbanan och pendeln. Här söker vi effektiva kommunikatörer. Arbetspassen är förlagda dagtid, kvällstid och helger någon gång inom tidsspannet 06.00-23.00. Du kan välja att arbeta i intervallschema.

Startdatum: 2022-02-18

Om Axfood

På matvarugrossisten Axfood möter du kunder till varumärken som Hemköp och Willy. Du hanterar frågor om e-handel, krediteringar, medlemskap och sortiment. Här söker vi noggranna problemlösare. Axfood har öppet måndag-fredag 08:00-22:00, lördagar 08.00-18.00 och söndagar 10:00-22:00. Du kan välja att arbeta i intervallschema.

Startdatum: 2022-03-04

Om Färdtjänst

Här möter du resenärer som använder Färdtjänst som transportmedel för att underlätta sin vardag. Du besvarar frågor om resesaldo och fakturor och tar emot synpunkter. Vi söker lyhörda medmänniskor som kan förstå och möta resenärernas behov. Färdtjänst har öppet måndag-fredag 07:00-20:00.

Startdatum: 2022-03-11

Om Telia

Telia erbjuder mobila och fasta telekomtjänster. Här hanterar du ärenden om exempelvis bredband, mobilabonnemang och fakturafrågor. Telia har öppet måndag-fredag 08:00-21:45 och lördagar 10.00-21.45. Hit söker vi personer som gärna kombinerar service med försäljning.

Startdatum: 2022-03-11

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare får du chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa kunder med deras tjänster. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Här arbetar cirka 450 medarbetare fördelat på olika uppdrag. Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter eller gå vidare i en roll som utbildare eller Teamleader.

Vi söker dig som

• Har fyllt 18 år och har god datorvana.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Är serviceinriktad och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.


Utvecklingsmöjligheter


Releasy söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi erbjuder en grundutbildning för att du ska lära dig ditt nya uppdrag och du får sedan kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna vidareutbildningar. Ju mer du utvecklas och desto fler mål du klarar av, desto fler förmåner får du genom Releasys Karriärtrappa. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas i rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Sök omgående då vi rekryterar löpande!

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisa.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1400 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 27 februari 2022

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024