Arbetsbeskrivning
Reloc AB söker en Case Manager eller administratör.
Reloc är ett tjänstebolag som hanterar arbetstillstånd för våra kunders anställda.
Yrkesbeskrivning:
Den anställde koordinerar samarbete med anställande företag, arbetssökande, fackförbund och berörda myndigheter, som Migrationsverket och Skatteverket för hantering av arbetstillstånd för arbetssökande.
Den anställde samlar relevant information och upprättar ansökningshandlingar genom fullmakt från arbetssökande och arbetsgivare, samt skickar ansökningar till Migrationsverket.
Vem söker vi?
Du ska vara service minded
Vi söker någon som är väldigt noggrann i sitt arbete
Kunna arbeta självständigt
Ha ett eget driv och förmåga att hitta information på egen hand
Du ska vara strukturerad
Kunna svenska och engelska flytande
Fördel om du har tidigare erfarenhet av administrativa arbeten
För rätt kandidat kan arbetet antingen göras på heltid eller deltid. Kontoret finns i centrala Malmö.
Vi tittar kontinuerligt på ansökningar. Ansökan mailas till: behdad@devoote.se