Remarketing Coordinator

Arbetsbeskrivning

Är du redo för en nyckelroll i en framväxande re-marketing affär? Här har du chansen att bli en central del av vår samarbetspartners spännande tillväxtresa. Vi letar efter en engagerad medarbetare som brinner för att leverera en högkvalitativ kundupplevelse och driva försäljningen av fordon framåt.

Vår partners arbetsmiljö är både utmanande och inspirerande, där det ständigt händer nya och spännande saker. Här finns möjlighet att växa och vara med på deras tillväxtresa. Bolaget står inför en spännande fas av internationell expansion. Företaget är i utvecklingsfas, och du kommer ha stora möjligheter att påverka och forma din egen framtid.

Arbetsuppgifter
Bolaget är verksamma inom vagnparkshantering. Du kommer att vara ansvarig för att noggrant värdera eventuella skador på vår partners fordon. Ditt arbete kommer även innefatta att säkerställa en smidig återlämningsprocess för kunder, där professionalism och tydlig kommunikation är avgörande. Dessutom kommer du att aktivt delta i försäljningsprocessen av fordon och arbeta nära kunderna för att tillgodose deras behov och önskemål. 

Värdera eventuella skador på fordon
Ansvara för återlämningsprocessen av fordon
Sköta kontakten med kunder
Aktivt delta i försäljningsprocessen av fordon

Vi söker dig som
Har tidigare erfarenhet inom fordonsbranschen
Besitter mycket goda dator- och programkunskaper, inklusive Excel
Har en utmärkt kommunikationsförmåga i såväl svenska som engelska, både i tal och skrift


Meriterande:

Erfarenhet av re-marketing eller fordonsförsäljning
Flera språkkunskaper utöver svenska och engelska


För att trivas och blomstra i denna roll är det viktigt att vara en välorganiserad och handlingskraftig individ, som kan anpassa sig smidigt och upprätthålla en positiv attityd även när omständigheterna förändras. Du tar ansvar för din prestation och trivs med att arbeta i högt tempo. Din prestigelösa inställning och förmåga att snabbt anpassa dig kommer att vara värdefull. Dessutom uppskattas din passion för bilar och din nyfikenhet att lära dig nya saker. 

Om anställningen
Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med anställning hos OIO och därefter är ambitionen att gå över till en anställning direkt hos vår partner.

Omfattning: Heltid, kontorstider
Start: Omgående med viss hänsyn till uppsägningstid
Placering: Göteborg
Kontaktperson: Ida Collin
Lön: Fast månadslön


Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OIO - Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2023
  • Ansök senast: 12 november 2023

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024