OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill jobba med mottagande, service och teknisk support till personer som gör våra kunskapstest online.
Du jobbar i vårt team av testledare med att ta emot och instruera personer via videomöte. Du hjälper till med teknisk support gällande installation av testprogrammet, videomötet och annat som kan uppstå inför och under testet, samt övervakar och ser till att reglerna för genomförandet av testen följs. I arbetet ingår även kundsupport via telefon, chatt och epost.
Du behöver god vana från serviceinriktade arbeten samt god allmän datorkunskap, vilket omfattar kunskap och erfarenhet från användande av datorer, mobiler och läsplattor med olika operativsystem. Meriterande är om du har vana som teamleader eller liknande.
Du behöver tala flytande svenska och engelska. Andra språkkunskaper är meriterande, t ex arabiska och spanska.
Arbetet som testledare passar dig som t ex studerar och vill ha ett extrajobb, men kan eventuellt leda till en mer varaktig anställning.
Vi har kontor i Söderhamn, Uppsala och Umeå, men jobbet utförs normalt hemifrån.