OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ingress
Renall AB är ett starkt växande hållbart företag.
Huvudkontoret finns i Norrköping, vi har även fastighet med kontor och verksamhet i Linköping. Vårt verksamhetsområde är i huvudsak Östergötland och Sörmland. Totalt är vi ca 110 anställda i Renall och räknar i år med att omsätta ca 170 Mkr. Våra miljöservicetjänster innefattar avfallshantering och återvinningstjänster, miljökonsulttjänster, slamsugning, avloppsspolning, torrsugsuppdrag, kranbils- och maskintjänster, industri- och fastighetsjour samt kommunala uppdrag. Vi är certifierade enligt ISO 9001 och 14001. Hållbarhet, engagemang och förtroende är ledord för oss.
Arbetsbeskrivning
Som säljare på Renall kommer du att få arbeta med ett av branschens bästa och bredaste utbud av tjänster. Din roll består av att vara aktiv på marknaden för att skapa breda kontaktnätverk inom våra olika kundsegment. Kunderna är många gånger industrier, fastighetsföretag och byggbolag. Rollen består till stor del i att identifiera behov hos våra befintliga och nya kunder för att kunna presentera effektiva och hållbara lösningar. Till din hjälp har du en väl fungerande organisation som kan stötta dig med expertis inom sina respektive specialområden.
Som säljare på Renall innebär det att du kommer ha en hög frekvens av kundmöten där du möter många olika typer av kontaktpersoner och där du driver dina säljprocesser framåt på ett professionellt sätt.
Renall är ett bolag i tillväxt och du kommer att få en roll med stort eget ansvar.
Distriktet som du arbetar i kommer framförallt att vara Linköping med omnejd. Renall är ett bolag med en mycket positiv kultur där det finns möjlighet för rätt person att både utveckla och utvecklas.
Vem är du?
Vi tror att du har en utbildning inom försäljning eller har förvärvat dessa kunskaper på annat sätt. Du har ett par års erfarenhet av försäljningsarbete och nu vill du ta nästa steg och utvecklas vidare som säljare. Du har troligen ett naturligt nätverk i Linköpingsregionen.
Du har ett stort affärsintresse och trivs med att träffa nya kunder och att förstå deras verksamhet. Samtidigt kan du på ett professionellt sätt driva dina säljprocesser framåt för att skapa värde för dina kunder.
Det viktigaste för oss är att du är rätt person vilket innebär att du har en positiv inställning till ditt arbete och har ett stort driv för att göra affärer. Du är kommunikativ och har en mycket god förmåga att hantera olika typer av människor samt bygger goda relationer både internt och externt.
Du har en mycket god administrativ förmåga och hanterar med självklarhet CRM-system på ett strukturerat sätt. B-körkort samt goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Ansökningsförfarande
I den här rekryteringen har Renall valt att samarbeta med Great Group. Skicka gärna in din ansökan redan idag, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Cecilia Sandqvist, 070-6107600 cecilia.sandqvist@greatgroup.se
Varmt välkommen med Din ansökan!