OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du att jobba i en föränderlig miljö? Är du strukturerad och gillar att arbeta operativt med administration? Är du kvalitetsmedveten och noggrann? Vill du vara med på vår resa mot branschens mest nöjda kunder? Då är du varmt välkommen till Replenishmentavdelningen på Kesko!
Kesko Sverige befinner sig i en spännande utvecklingsfas och vi söker nu två assistenter till vår Replenishmentavdelning i Östersund.
Båda tjänsterna är på heltid, varav en är en tillsvidare och den andra en projektanställning på 18 månader. Tillsättning snarast.
Arbetsbeskrivning
Som Replenishment assistent har du ansvar för att uppdatera vårt interna system med korrekt information från våra leverantörer. Arbetsuppgifterna består av att ta del av information på ordererkännanden och kontrollera att informationen stämmer överens med inköpsorder gällande artikelinformation, inköpspris och leveransdatum.
Information som är viktig för våra säljare för att de ska kunna hålla sina kunder informerade. I rollen ingår det att kommunicera relevant information till berörda intressenter som t.ex. inköpare och säljare i butik. Rollen tillhör replenishment avdelningen och du kommer arbeta tillsammans med våra K-Bygg butiker.
Vem är du?
Med en positiv inställning ser du lösningar och tvekar inte på att komma med förbättringsförslag där du ser möjlighet till effektivisering.
För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är strukturerad och trivs med administrativa uppgifter och du är en ansvarstagande person.
Då kontaktytorna är många trivs du med att samarbeta med andra och tillsammans nå resultat. Du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och har goda systemförståelser i Microsoft Office.
Om du står för viljan och förmågan, så står vi för möjligheten till en spännande och utvecklande framtid!
Kesko erbjuder dig
För dig som trivs i en föränderlig miljö och som ser dig själv som en pragmatisk problemlösare så kommer det finnas stora möjligheter att ta egna initiativ, vara med och påverka samt få personlig utveckling.
För oss på Kesko är det viktigast att hitta personer med rätt kompetens och personliga egenskaper för varje tjänst. Därför välkomnar vi alla sökande som uppfyller våra krav oberoende av kön, ålder eller etnisk bakgrund.
Har du frågor om tjänsten kontakta vår Replenishment Chef Emmy Wastesson, se kontaktuppgifter nedan.
Vill du vara med i vår förändringsresa, kan detta vara rätt utmaning just för dig. Tveka inte att skicka in din ansökan, ditt CV och ett personligt brev! Kesko tillämpar bakgrundskontroller som urvalskriterier i alla rekryteringar
Vi ser fram emot din ansökan!
Kesko Sverige äger och driver verksamheter inom bygg- och infrastruktur. Bygghandel för proffs och konsumenter, infrastruktur så som elnät, telenät och vatten- och avlopp. Våra varumärken är K-Bygg, K-Rauta och Onninen.
Vi finns över hela Sverige, från Storuman i norr till Malmö i söder. Idag är vi 1400 medarbetare och vi fortsätter att växa.
Kesko Sverige är ett helägt dotterbolag till den finska koncernen K-Group som driver dagligvaruhandel, bilhandel samt bygg- och teknisk handel. K-Group har 45 000 anställda med verksamhet i 8 länder.
Alla vi som arbetar inom Kesko Sverige har ett gemensamt mål: att bli nr 1 i Sverige inom bygg- och infrastruktur och branschens mest attraktiva arbetsgivare.
Kontaktpersoner på detta företaget
B2B Direktör Stefan Pageryd
(+46) 070-431 69 50