Res konsult till Malaga!

Arbetsbeskrivning

Är du motiverad av att ge den bästa kundupplevelsen och hitta lösningar? Har du även runt 2 års erfarenhet av GDS? Då har vi den perfekta tjänsten för dig i Malaga.
Vi letar efter erfarna reserådgivare som representerar ett multinationellt företag inom resebranschen.
Som en del av vårt team får du fortlöpande utbildning och feedback för att kunna stärka din karriär inom resebranschen. Vi kommer att erbjuda ett stabilt projekt, ett attraktivt lönepaket. Projektet är öppet 7 dagar i veckan och teamet kommer att arbeta 8 timmar per dag, 5 dagar per vecka. Denna roll täcker ENDAST det sena skiftet och arbetstiden är mellan kl. 15.00 och 24.00.
Denna roll är av stor betydelse eftersom du kommer att vara våra kunders första kontakt när de ringer till oss och du kommer därför att vara ansvarig för att vi ger en kundupplevelse i världsklass. Dina huvuduppgifter är att svara på e-post, meddelanden och telefonsamtal från B2B-kunder runt om i världen och hjälpa kunder att hitta lösningar för att säkerställa att deras bokningar och ombokningar går så smidigt som möjligt.
Som person är vi glada att se att du har en positiv attityd som hjälper dig att hantera kundernas svåra utmaningar. Du har erfarenhet från resebranschen och du kan enkelt göra ett problem till en flexibel lösning. Vi begär att du har minst två års erfarenhet av att arbeta med ett globalt distributionssystem (GDS), helst Amadeus. Det är en fördel om du har erfarenhet av e-biljetter.
Du kommer att sitta på vårt nya kontor i Benalmádena-Málaga, där vi har plats för 800 kollegor. Som vår nya kollega kommer du få uppleva en professionell arbetsmiljö med fokus på gemenskap, utveckling och mångfald.
Vi erbjuder dig:
Attraktivt lönepaket
Vi tar hand om de Covid tester du behöver för din resa
Vi hjälper dig med dina resekostnader
Betald utbildning
Professionella utmaningar och karriärmöjligheter inom kundtjänst
En modern och internationell arbetsmiljö
Vårt WebHEALTH program initiativ
Spanskt kontrakt med alla förmåner

Dina kvalifikationer:
Du talar och skriver svenska flytande
Du både talar och skriver engelska på en mycket god nivå då det är vårt koncernspråk
Du har erfarenhet av GDS
Du har erfarenhet inom resebranschen
Du har kunskap om e-biljetter
Du är van att arbeta dagligen med MS Office / Teams.
Du har en bra kommunikations- och lyssningsförmåga
Du är lösningsorienterad
Du är positiv och motiverad som person
Är du den vi letar efter?

Om du känner igen dig själv i beskrivningen ovan och vill vara en del av vårt reseteam, skicka in ditt CV (på engelska) till vn@jobsqd.com !

Sammanfattning

  • Arbetsplats: jobsqd.com
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 30 december 2021
  • Ansök senast: 29 januari 2022

Liknande jobb


Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

28 december 2024

Kundtjänst och Logistik

28 december 2024

28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024