Rese-och servicekoordinator till Randek AB, Falkenberg

Rese-och servicekoordinator till Randek AB, Falkenberg

Arbetsbeskrivning

Produktsortimentet består av: kapsågar, vägg-, golv- och taklinjer, takstolssystem, vändbord och specialmaskiner. Automationsgraden sträcker sig från helautomatisk till manuell. Företagets historia sträcker sig tillbaka till 1940-talet och startade i nära samarbete med de första prefabricerande hustillverkarna. Idag använder ledande hustillverkare i 38 länder Randeks maskiner och system. Läs mer om oss och våra produkter på www.randek.com.
Rese- och servicekoordinator
För att du först ska få en liten känsla för vad vi söker i vår nya tjänst på Randek så delger vi här vår obeslutsamhet i vad vi skulle kalla tjänsten: Executive captain of Multitasking, Captain of Multitasking Admin eller Service and Travel admin Rockstar.
Du avgör om du vågar läsa vidare.
Randek växer i snabb takt och vi behöver utöka vår verksamhet med en ny spännande administrativ koordinatortjänst. Rollen är viktig för Randek och omfattar bland annat, inköp, service och att bistå med administrativt och praktiskt stöd till samtliga avdelningar. En servicefunktion helt enkelt! En stor del av ditt arbete innefattar resebokningar för både Falkenberg och Arvikaenheten för koordineringen som handlar om boende, transfer, visum, försäkringar, inresetillstånd & regler mm. Rollen kräver därför service, struktur, ordning & reda.
Arbetsuppgifter:
· Att ansvara för koordinationen gällande bokningar av resor, boende/hotell, inresetillstånd och visumhantering samt försäkringsärenden kopplade till resor
Koordination och hantering av resehandlingar och vara kontaktpunkten internt och externt.
· Ansvara för verksamhetens inköp som berör kontor, matsal, städ & administration.
· Kontaktansvarig för städbolag.
· Ansvara för den allmänna miljön och se till att kontorslokalerna och utemiljön ser representativa ut.
· Ansvara för posthanteringen på Falkenbergsenheten.
· Förberedelser inför möten, konferenser och besök och andra events som mässor tillsammans med berörda avdelningar.
· Ansvara för inkommande e-post, samtal, växel & support.

Din profil:
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är initiativrik, självgående och prestigelös. En stor fördel har du som arbetat inom resebranschen och trivs med många både nationella och internationella kontakter. För att du ska trivas i rollen hos oss så vill att du är en handlingskraftig person med ett sinne för service och ordning och reda. Du är pigg & glad och har lätt för att skapa glädje i rummet, samt en fena på att bygga förtroendefulla kontakter. Du gillar verkligen att samarbeta med andra & leverera resultat. Vi tror också att du gillar att arbeta i en snabb miljö och har lätt för att anpassa dig till nya situationer och hjälpa till där det behövs.

Vidare ser vi att du har god administrativ förmåga och då vi arbetar mycket digitalt bör du ha en fallenhet och intresse för IT och vara van vid att arbeta med olika system. Rollen innebär mycket kontakter och vi ser därför att du för dig obehindrat i engelska & svenska både i tal och skrift. Körkort B är ett krav.
Omfattning: Heltid. Tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.
Ansökan skickar du till pernilla.allhage@randek.com senast 2022-06-14. Frågor besvaras av Pernilla Allhage, HR, tel: 0722-168400. Märk ditt mail: Rese- och servicekoordinator.
Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss vänligen samtal från bemannings-och rekryteringsföretag eller företag som säljer rekryteringsrelaterade verktyg.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randek AB Falkenberg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2022
  • Ansök senast: 14 juni 2022

Postadress

Vagnsvägen 1
Falkenberg, 31132

Liknande jobb


Passhandläggare - SÄVA

Passhandläggare - SÄVA

4 november 2024

Resehandläggare

Resehandläggare

18 oktober 2024

23 augusti 2024

Ansvarig till SRF Go - vikariat

Ansvarig till SRF Go - vikariat

20 augusti 2024