OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som reseadministratör arbetar du med att skapa en positiv kundupplevelse för våra potentiella och befintliga kunder. Du arbetar med att besvara samtal och hantera bokningar gällande sjuk- och färdtjänstresor. Du är ”First Line Support” för alla kundfrågor gällande Länstrafiken både via telefon och mejl.
Du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar på ett kostnadseffektivt sätt. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo, där högt tempo ibland kräver din stresstålighet. Du är administrativt stark och har god datorvana.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av något serviceyrke. Det är meriterande om du behärskar det finska språket. Du pratar flytande svenska och förståelig engelska.
Intervjuer kommer att ske löpande. Omgående tillträde. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag som är 2022-03-13.
Märk din ansökan med ”Reseadministratör tillsvidare”.