Reseadministratör

Reseadministratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en noggrann och serviceinriktad person för en konsultroll hos en av våra samarbetspartners i Ludvika. Rollen innebär ett viktigt ansvar för resehantering, där du kommer att koordinera och boka resor, hyrbilar och hotell för våra fälttekniker. I tjänsten ingår även hantering av reseräkningar för att avlasta våra tekniker så mycket som möjligt. Rollen kommer successivt att byggas på med fler administrativa uppgifter och ger möjligheter till personlig utveckling i en dynamisk miljö.
Till den här rollen söker vi dig som är lösningsorienterad och positiv, med starkt kundfokus och en utpräglad förmåga att prioritera och arbeta strukturerat. Du är flexibel, stresstålig och noggrann, och hanterar flera uppgifter samtidigt. Du trivs i team men är även självständig och initiativrik, med en vilja att ständigt förbättra arbetssätt. Som person är du lyhörd, kommunikativ och har god samarbetsförmåga samt ett intresse för teknik och IT.
Att vara konsult innebär att du arbetar på uppdrag hos olika företag och får möjlighet att bidra med din expertis i varierande projekt och miljöer. Som konsult förväntas du snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter och anpassa dig till olika företagskulturer, vilket ger dig en bred erfarenhet och en dynamisk arbetsvardag. I den här rollen är det viktigt att du är tillgänglig för att påbörja arbete omgående, då uppdragen ofta har ett omedelbart behov av din kompetens och drivkraft.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-11-24. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV. 
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansvarsområden
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Boka resor, hotell och hyrbilar globalt
Registrera och uppdatera resebokningar, både akuta och planerade
Arbeta med kontinuerlig förbättring av rutiner och processer


Kvalifikationer
Kvalifikationer:
Minst 3 års erfarenhet av administrativt, koordinerande arbete
Gärna erfarenhet av orderhantering
Goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Erfarenhet av affärssystem, gärna SAP, Concur eller motsvarande system
Mycket goda kunskaper i Office-paketet
Gymnasieutbildning


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2024
  • Ansök senast: 24 november 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024