OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person som brinner för att hjälpa andra människor? Har du även ett intresse för resor eller viljan att lära dig mer om branschen? Isåfall är du rätt person för vårt team!
Arbetsuppgifter
I din roll som reseadministratör representerar du SAS som är Skandinaviens största flygbolag. Chatten är en avdelning där vi besvarar inkommande frågor från kunder via chatten på SAS hemsida och via SAS Facebook Messenger.
Vår chattavdelning hanterar bland annat frågeställningar gällande bokningsregler, prisförfrågningar, baggageregler, bokning och ombokning av resor samt tillägstjänster.
Öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 07:00-19:00, Lördagar 09:00-17:00 och Söndagar 09:00-18:00. Du kommer jobba i skift och dina arbetstider inkluderar både dagtid, kvällar och helger. Din anställning börjar med en utbildning som är på betald arbetstid. Du kommer under utbildningen få med dig både tekniska och servicemässiga redskap inför din arbete.
Om dig
På SYKES anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv, hjälpsam och har en god kommunikativ förmåga.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Kunna läsa och förstå det norska språket
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Vi erbjuder:
En betald grundutbildning som är distansbaserad
Fast månadslön + möjlighet till bonus
Möjlighet till förlängning efter avslutad kontrakt
Skiftarbete
Om tjänsten
Start: 30 maj 2022
Anställningsform: Visstidsanställning ifrån 30 maj till Augusti med goda möjligheter till förlägning
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Distans
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag
SYKES är nu en del av Sitel Group®