Reseadministratör på distans!

Reseadministratör på distans!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person som brinner för att hjälpa andra människor? Har du även ett intresse för resor eller viljan att lära dig mer om branschen? Vill du dessutom kunna sitta hemifrån och jobba, isåfall är du rätt person för vårt team!

Arbetsuppgifter
I din roll som reseadministratör representerar du SAS som är Skandinaviens största flygbolag. Du kommer hantera inkommande samtal från privatpersoner gällande deras frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.
Öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 07:00-19:00, Lördagar 09:00-17:00 och Söndagar 09:00-18:00. Du kommer jobba i skift och dina arbetstider inkluderar både dagtid, kvällar och helger. Din anställning börjar med en utbildning som är på betald arbetstid. Du kommer under utbildningen få med dig både tekniska och servicemässiga redskap inför din arbete.

Om dig
På SYKES anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv, hjälpsam och har en god kommunikativ förmåga.

Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister


Vi erbjuder:
En betald grundutbildning som är distansbaserad
Fast månadslön + möjlighet till bonus
Utvecklingsmöjligheter inom företaget
Friskvårdsbidrag
Skiftarbete



Om tjänsten
Start: 24:e Januari
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Distans
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag

SYKES är från och med den 27 augusti en del av Sitel Group®

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 18 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2021
  • Ansök senast: 10 januari 2022

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024