Reseadministratör - SAS - 9 januari

Reseadministratör - SAS - 9 januari

Arbetsbeskrivning

Vad innebär jobbet?
I din roll som reseadministratör representerar du Skandinaviens största flygbolag. Du kommer hantera inkommande samtal från både privatpersoner och företag som berör frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.
Din förmåga att sätta dig in i kundens situation och utefter det hitta en resrutt, biljettlösning eller tjänst är en viktig del i ditt dagliga arbete, vilket underlättar kundens resa och bidrar till den totala reseupplevelsen.
Du kommer att vara en viktig del i resekedjan då kunden vänder sig till kundtjänsten med sina frågor inför, under och efter resan.
Vad behövs för att lyckas i tjänsten?
Du ska prata flytande Svenska och kunna Engelska
Du vill jobba med service
Du har datorvana

Sitel inställning är att man kommer längst med rätt personlighet- och attityd och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera service med resenären i fokus. Du ska kunna tala och skriva på svenska samt engelska utan problem. Arbetsverktygen kommer vara telefon och dator så du ska inte ha några problem med att hantera dessa två.
Vad kan Sitel erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast månadslön
Möjlighet till arbete från Cypern*

*) Sitel har verksamhet på Cypern där vi utför samma uppdrag som vi gör från Sveg. Det innebär att du som anställd på Sitel i Sveg efter 6 månader har möjlighet till att söka till vårt center i Larnaca på Cypern. Du tillbringar minst 6 månader utomlands med säkerhet att du efter 6 månader kan komma tillbaka till ditt arbete hos Sitel i Sveg igen eller från ditt hem i Sverige på distans.
Arbete på plats i Sveg eller på distans!
Vi erbjuder dig möjligheten att välja att jobba från arbetsplatsen Sveg eller på distans från valfri plats i Sverige.
För dig som inte är bosatt i Härjedalen erbjuder Sitel dig möjligheten till ett flyttpaket vid anställning.
Att bo och arbeta i Härjedalen innebär att du har stora möjligheter att kombinera en aktiv livsstil med naturen precis utanför dörren. Som boende i Härjedalen har du möjlighet att bland annat köpa säsongskort hos Skistar till förmånliga priser.
Mer information om hur det är att bo och leva i Jämtland / Härjedalen hittar du på https://tasteget.nu/
Låter det intressant?
Sök tjänsten som reseadministratör och låt oss berätta mer om jobbet och vad Sitel kan erbjuda dig!
Övrig information
För att jobba på distans krävs att du har en plats i hemmet där du kan sitta ostört, att du har en stabil internetuppkoppling samt att du kan ansluta datorn till routern via Ethernet kabel.
Vi ordnar med arbetsverktyg som dator etc.
Startdatum: 9 januari men vi intervjuar och anställer löpande så sök IDAG!
Lön: Fast månadslön, med möjlighet till bonus
Anställningsvillkor: Vi tillämpar 6 månaders provanställning, som senare övergår till en tillsvidaretjänst.
Arbetstider: Du är schemalagd att jobba 40 timmar i veckan. Arbetstiden kommer att vara förlagd både på veckodagar och helger.
Arbetsplats: Arbetsplatsen är i Sveg men möjlighet till distansarbete finns.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB
  • 36 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2022
  • Ansök senast: 22 december 2022

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024