Reseadministratör till Nordens största reseaktör på Cypern!

Arbetsbeskrivning

Workwide.se är Sveriges sajt för utlandsjobb. Vi hjälper dig som söker jobb i utlandet! Hos oss annonserar arbetsgivare lediga jobb runt om i världen där rollerna kräver flytande svenskkunskaper.


Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!

Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi erbjuder flyttpaket vilket innebär att vi hjälper till med boende och flygersättning. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.

Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!

Om rollen

I din roll som reseadministratör representerar du Nordens största flygbolag. Du kommer hantera inkommande samtal från privatpersoner som berör frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.

Din förmåga att sätta dig in i kundens situation och utefter det hitta en resrutt, biljettlösning eller tjänst är en viktig del i ditt dagliga arbete, vilket underlättar kundens resa och bidrar till den totala reseupplevelsen.

Du kommer att vara en viktig del i resekedjan då kunden vänder sig till kundtjänsten med sina frågor inför, under och efter resan.. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även chatt kan förekomma.

Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-lördag 8.00-20.00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid, kvällar och helger. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:


Besvara samtal från kunder

Förse kunder med högklassig service

Administrera kring kundrelaterade ärenden

Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét



Vem söker vi?

I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, och motiveras av att hjälpa kunder. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.

I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.

Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:


Fast månadslön och fördelaktigt bonussystem.

Sol 330 dagar om året.

Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.

Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.

Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.



Trygghetsfaktorer:


Flyttpaket inkl. boende och flygersättning.

21 dagars semester per år.

Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.



SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.

Låter detta som något som intresserar dig?

Ta chansen och sök redan idag, för intresset är stort och tjänsterna fylls snabbt. Rekryteringen sker löpande och vi ser fram emot din ansökan!

Maila rekryteringsteamet på careers.cyprus@connect.sitel.com för mer info.

Information om tjänsten:


Plats: Larnaca, Cypern

Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workwide AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2023
  • Ansök senast: 18 februari 2023

Postadress

Signalhornsgatan 124
Karlstad, 65632

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024