OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med hitta de bästa kandidaterna på marknaden?
Vi söker dig som är engagerad och energifull och har ett stort intresse för människor.
Arbetsuppgifter
Du är delaktig i att göra annonser och ansvarig för att hantera ansökningar och kategorisera dessa utifrån kravprofil, CV-granskning, urval och göra telefonintervju samt skriva kandidatsammanfattningar. Som kundansvarig är du kontakperson för kundens rekryterare och teamledare och presenterar löpande kandidater för dem. Du kommer även delta i mässor och olika evenemang samt vara ansvarig för sociala medier så som Facebook, LinkedIn m m.
Arbetstid
Heltid
Önskade kvalifikationer
Du har gymnasiekompetens samt studerat personalvetarprogrammet eller liknande. Har 2-3 års arbetslivserfarenhet som researcher samt något års erfarenhet av att vara kundansvarig och/eller arbetat som säljare av tjänster. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Personliga egenskaper
Strukturerad, ansvarsfull och kunna prioritera är egenskaper som behövs i denna roll. Tycker du om utmaningar, är lösningsorienterad och att arbeta i ett högt arbetstempo kommer du trivas hos oss.
Vi erbjuder
Vårt arbete präglas av kvalitet, ett personligt bemötande och ständig utveckling av metoder och processer där du har möjlighet att vara med och påverka. Arbetsplatsen är i Marievik i Liljholmen i ljusa lokaler. Vi är ett team på 10 personer som arbetar tillsammans för att nå våra gemensamma mål och ge den bästa servicen till våra kunder och konsulter.
Är du intresserad? Registrera en ny profil eller logga in på befintlig profil på www.iss-personaltjänster.se för att söka tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt. Bifoga CV och ett personligt brev. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Vi kommer löpande göra intervjuer och ser med för del att du kan börja den 7 januari.