Resebokningar och reseservice

Arbetsbeskrivning

Vi bokar resor åt resenärer med Scandinavian Airlines (SAS).
Reseservice t.ex specialbokningar till handikappade, barn, allergier,extra bagage eller förfrågningar m.m.
Vår kundservice hjälper till före, under och efter resan.

Kan du flytande svenska och är duktig på engelska (både läsa & skriva) och har en hjälpsam attityd?
Då ger vi dig en utbildning, på arbetstid, som du behöver för att kunna ge service till SAS resenärer.

Vi behöver dig till den 18/4 då vi börjar utbildningen.


Oavsett om du söker ett jobb för att få en merit för framtiden eller om du vill ha en ny karriär så finns möjligheterna på SYKES.
Du kommer skaffa nya vänner bland dina kollegor och bygga ett kontaktnät för livet.

* ALLTID fast grundlön samt möjlighet till bonus.
* OB-tillägg när du jobbar kvällar och helger.
* Utbildning under 4 veckor, på arbetstid, samt löpande coachning.
* Kollektivavtal.

Du ska ha fyllt 18 år och behärska svenska flytande i tal och skrift och vara duktig på engelska.
Vi söker dig som vill växa med oss och utvecklas i din yrkesroll. Ingen tidigare erfarenhet krävs!
Det vi söker efter är personer som gillar att jobba med människor och framförallt har en positiv inställning.


SYKES i Sveg har funnits sedan mitten på 90-talet. Huset är specialbyggt för Sykes och har en öppet kontorslandskap.
Vi är ett gäng sköna lirare som vet hur kundservice funkar och vi är inte blyga att dela med våra kunskaper till dig.

SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar.
SYKES är en global uppdragsgivare som utför tjänster till Global 2000-företag. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin.

Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier (telefon, e-post, chatt, sociala och SMS), och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För ytterligare information besök www.sykes.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 18 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Bonussystem. Kaffe och frukt. Nära till skidspår, utförsåkning & skoterleder.
  • SYKES har kollektivavtal med Unionen. Vi har varierande arbetstider då vi har öppet 9-19 varje vardag & Söndag, 9-17 på Lördagar. De första 6 veckorna är arbetstiderna mån-fre kl8-17 .
  • Publicerat: 3 februari 2017

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024