OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Scandorama är en av Sveriges största bussresearrangörer med huvudkontor på Öresundsterminalen i Arlöv med 20-tal anställda. I år firar Scandorama 42 år av resglädje. Att våra resenärer ska komma hem med oförglömliga reseupplevelser har varit vårt mål sedan vi startade och i år erbjuder vi över 90 noga utvalda resor - allt från inspirerande rundresor till avkopplande flodkryssningar, weekendresor, vinresor, vandringsresor och myllrande storstäder med klimatsmart buss samt till viss del med flyg. Alltid med Scandoramaguide!
Med bekväma paketresor, handplockade utflykter och engagerade guider kan våra resenärer lägga allt fokus på reseupplevelsen.
Efter pandemin har intresset ökat alldeles fantastiskt för våra resor och vi behöver nu inför säsongen stärka upp vår personalstyrka. Är du bra på administration och älskar resor lika mycket som vi? Gillar du kundkontakter och trivs med att ingå i ett engagerat team, då kanske detta jobb kan vara något för dig. Vi söker nu en person med intresse för att möta våra kunder på telefon och mejl. Du kommer att vara en del av vår Kundtjänst och även jobba i Produktionsavdelningen med arbetet inför våra avgångar.
Exempel på arbetsuppgifter:
Svara i telefon och hjälpa kunder boka sina resor.
Svara på kundfrågor i mejl och chatt.
Skicka ut biljetter och resebevis via brev och mail.
Förbereda kundernas anslutningsresor till Malmö med buss, tåg och hotell.
Förbereda Scandoramaguidernas dokument mm inför utresor.
För att trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad person som är självgående i dina dagliga arbetsuppgifter men gillar att ingå i ett team. Du tycker om att ta initiativ och driva ditt arbete framåt samtidigt som du inte är rädd för att lösa problem som uppstår. Vidare är social kompetens och en hög nivå av servicegrad centralt för den här rollen.
Om jobbet.
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare-provanställning 3 mån.
Arbetstid: 08.30-17.30 viss flextid kan användas. Även jour kan förekomma