OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett sommarvikariat på heltid som varar i 6-8 veckor. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Länstrafiken i Norrbotten. Det finns goda möjligheter till deltidsarbete före och efter uppdraget.
Om företaget:
Kollektivtrafiken är en spännande bransch i ständig förändring! På vår arbetsplats finns en stor bredd av olika yrken som tillsammans jobbar för en utmärkt kollektivtrafik i vårt län.
Länstrafikens uppdrag är att inom Norrbottens län bedriva och utveckla kollektivtrafiken. Verksamheten omfattar den allmänna kollektivtrafiken med buss och även serviceresor, vilket innefattar färdtjänst och sjukresor. Trafiken bedrivs tillsammans med upphandlade företag som genomför resorna. Vi som jobbar på Länstrafiken Norrbotten är dem som planerar och administrerar kollektivtrafiken.
Vår vision är ”Länstrafiken i Norrbotten driver en hållbar kollektivtrafik som ger en hög tillgänglighet, är enkel att använda och har en hög kvalité”. Det innebär att vi med ett så bra trafikutbud som möjligt ska erbjuda våra resenärer en tillgänglig, enkel och säker resa i sin vardag och där kollektivtrafiken bedrivs med omtanke om våra resenärer och vår omvärld.
Arbetsuppgifter:
Som kundadministratör är du den första kontakten med Länstrafikens kunder. Du ansvarar för att ta emot både samtal och ärenden gällande frågor om Länstrafikens utbud, reseinformation, resebokningar och efterfrågade turer.
Du erbjuds en gedigen introduktion vid start och tillhör ett team om 4st kollegor i samma roll som du, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder.
• Ta emot inkommande samtal och ärenden
• Samordna resor och genomföra resbokningar
• Besvara förfrågningar om trafikupplysning
• Ge information om Länstrafikens utbud
• Leverera lösningar tillsammans med teamet
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasieexamen
• Erfarenhet av kundbemötande
• God datorvana och systemförståelse
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• Meriterande med kunskap i finska, meänkieli eller samiska
För att trivas i rollen som kundadministratör hos Länstrafiken Norrbotten bör du ha en fallenhet för service och uppskatta att få hjälpa människor. Vidare tror vi att du har en positiv inställning och kan bemöta kunderna på ett empatiskt och lösningsorienterat sätt. Du agerar självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Slutligen ser vi att du är en kommunikativ person som trivs med att arbeta i nära samarbete med kollegor och som har förmågan att leverera god service till kunder.
Övrig information:
Start: Mitten av juni
Plats: Överkalix
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund