OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som med kort varsel kan börja i vår resekundtjänst för SAS! Du får utbildning på betald arbetstid (ca 4 veckor) och vi kan ge stöd för flytt eller första hyra.
Vad innebär rollen som Reseadministratör?
Hantera inkommande samtal från SAS resenärer
Boka resor, hantera av- och ombokningar
Göra resejusteringar enligt resenärens önskemål
Hantera tilläggstjänster som bagage, specialkost och djurförfrågningar
ANSÖK NU!
Läs mer om tjänsten på vår rekryteringsportal. Där kan du också skicka in din ansökan och därefter kontaktar vi dig för att berätta mer. Du hittar ansökan till tjänsten här
https://jobs.emea.sykes.com/VacancyInformation.aspx?VId=101103
Du kan också ringa oss på 0680 71 60 00 eller skicka mail till hrseevg@sykes.com
Med vänlig hälsning/ HR avdelningen SYKES Sveg
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000
070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000
070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00
070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00
070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656