OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi arbetar som ett sammanhållet nordiskt team och söker för närvarande reserådgivare till vårt kundcenter i Stockholm. Tjänsten innebär arbete på helger och kvällar samt under högtider, eftersom vi har öppet alla dagar året runt. Det är en heltidstjänst.
Vi erbjuder en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö där det finns möjlighet till intern karriärutveckling. Vi värdesätter våra anställdas engagemang och genomför regelbundna interna medarbetar undersökningar för att säkerställa detta. Som anställd får du förmåner inom resebranschen, då vi anser att det är viktigt att du får uppleva produkten du arbetar med. Vi är passionerade för vårt arbete och välkomnar dig att bli en del av vårt team.
I rollen:
Vi tillhandahåller professionellt bemötande och personlig service till våra kunder via telefon
Vi inspirerar och hjälper kunder att hitta den perfekta resan
Vi erbjuder tilläggsprodukter för att öka kundnöjdheten
Vi arbetar mot uppsatta mål och är fokuserade på kundnöjdheten
Vi är ett nordiskt team, vilket innebär att du behärskar ett eller flera av de nordiska språken
Vi prioriterar alltid kundens behov genom att optimera våra kontakter över de nordiska landsgränserna och i olika kanaler
Vi söker dig som:
Har flytande danska
Är målinriktad och motiverad att uppnå hög prestation på effektiv nivå
Har erfarenhet inom kundtjänst och/eller försäljning
Har ett intresse för digitala verktyg och system, då vi använder olika system med starkt digitalt fokus
Har utmärkt kommunikationsförmåga både i tal och skrift
Är flexibel när det gäller arbetstider, eftersom vi är tillgängliga när våra kunder behöver oss
Har kunskaper i något av de andra nordiska språken
Meriterande:
Behärskar flera nordiska språk
Har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller kundservice
Intervjuer kommer att genomföras löpande!
Vi ser fram emot din ansökan!