OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, kvalitets- och miljöcertifierade och ingår i Lerniakoncernen. Besök gärna www.lernia.se BESKRIVNING AV TJÄNSTEN För kunds räkning i Malmö söker vi en reservdels- och marknadsadministratör. Företaget utvecklar, bygger, installerar och underhåller kompletta fyllningslinjer för flytande produkter och för alla typer av förpackningar. Även kringutrustning som flaskresning, etikettering och packning ingår i utbudet. Du erbjuds ett omväxlande arbete i en platt teknikorienterad mindre organisation. Tjänsten innebär att du har två funktioner, dels arbetar du med reservdelshantering och dels fungerar du som ett stöd till vår försäljnings- och marknadsavdelning. Den person vi söker kommer att hantera reservdelsfrågor och reservdelsbeställningar från våra kunder, vilket innebär att du söker information i våra olika tekniska system samt registrerar ordern. Arbetet innebär mycket kontakter med såväl kollegor som kunder. Vår försäljnings- och marknadsavdelning behöver din hjälp med att utföra kalkyler, layouter, och framtagande av olika marknads- och försäljningsmaterial etc. DIN BAKGRUND För tjänsten krävs det att du har en teknisk bakgrund på gymnasienivå eller liknande. Några års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter är ett krav. Vidare måste du ha en god teknisk förståelse och erfarenhet av CAD- ritning och olika dataprogram. Goda kunskaper i engelska och svenska är en förutsättning föra att klara arbetsuppgifterna. Som person är du positiv och har ett konstruktivt sätt att tänka samt uppskattar att ge service både gentemot våra kunder och medarbetare. Rekryteringen sker i samarbete med Lernia Bemanning. Vi arbetar med löpande urval och därför ber vi dig skicka in din din ansökan så fort som möjligt. Välkommen med din ansökan!