reservdelsadministratör Jönköping

reservdelsadministratör Jönköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Till en attraktiv kund i Jönköping söker vi nu en reservdelstekniker med varierande arbetsuppgifter där du bland annat kommer att arbeta med  ordermottagning, tillverkning, plock och pack av reservdels- och serviceordrar, godsmottagning samt orderadministration i affärssystem. Här får du ett långvarigt uppdrag hos ett välkänt, väletablerat, internationellt bolag.

Ansvarsområden
Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter innebär ordermottagning, tillverkning, plock och pack av reservdels- och serviceordrar, godsmottagning samt orderadministration i affärssystem. Övriga förekommande arbetsuppgifter:


Ordermottagning och registrering av reservdelsorder
Ta fram tekniska lösningar, prissätta och offerera
Tillverkning, plockning och packning av reservdels- och serviceorder
Beställning av transporter för reservdelar
Rapportering i affärssystem
Inköp av delar till lager i samråd med reservdelschef
Hantering av reklamationer och garantiärenden
Inventering av reservdelslager och behjälplig vid inventering av lager i servicebilar
Ordning och renhållning av reservdelslager


Arbetstider
Heltid 40 h/vecka, dagtid. 
Start i 1 juni. Uppdraget pågår initialt fram till 31 mars 2022 men kan komma att bli förlängt. Goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. 



Kvalifikationer
Här behöver du: 


Grundläggande kunskaper i ritningsläsning
Kunskap inom mekanik, elektronik och hydraulik
Teknisk förståelse/intresse
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift
Grudläggande kunskaper i MS Office. 
 

Vi tror att du har en gymnasieutbildning inom el, mekanik eller likvärdig eller relevant yrkesutbildning. Tidigare erfarenhet inom närliggande branscher och praktisk erfarenhet från tillverkningsindustrin är det  en stor fördel och har du dessutom erfarenhet av order och lagersystem är det också meriterande.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2021-06-02, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: ashur.kanoun@randstad.se alternativt sandra.hopovac@randstad.se 

Tycker vi att ditt CV matchar kravprofilen kommer vi att kontakta dig via telefon för en första avstämning där du också får veta mer om kundföretaget. 
Varmt välkommen med din ansökan. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2021
  • Ansök senast: 2 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Materielredogörare

Materielredogörare

22 november 2024

Förrådstekniker

23 oktober 2024