Reservdelsadministratör/koordinator

Reservdelsadministratör/koordinator

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
I denna roll ansvarar du för att hålla nära kontakt med alla kunder och dotterbolag för att uppdatera om order- och leveransstatus. Konsultuppdraget startar omgående och pågår augusti ut.

SÖKORD: administratör, support, kundservice, teknisk support

Om verksamheten
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av Dreamwork och uthyrd till Ecolean.

Mer om tjänsten
Du kommer vara ansvarig för supporten i den vardagliga funktionen till Ecolean Filling Lines kundtjänst samt orderhanteringen för reservdelar. Du får beställningen från Ecoleans dotterbolag eller kund, via telefon och mail sen ska du som administratör/koordinator ta emot ordern samt registrera och prissätta dessa i våra system. Vidare ansvarar du för att bevaka och följa upp hela kedjan från beställning till utförande, så att orderna levereras i tid.

Din profil
För att trivas i rollen behöver du ha erfarenhet av att arbeta med orderhantering, logistik och ERP-system. Meriterande är självklart om du har arbetat med teknisk support tidigare. Du brinner för service och är tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du trivs med att ge stöd och support såväl internt som externt. Du är flexibel och stimuleras av en vardag med högt tempo och snabba förändringar. Att prioritera i stressiga situationer ser du inte som en svårighet, tack vare ditt proaktiva och lösningsorienterade arbetssätt. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.


Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2020
  • Ansök senast: 26 april 2020

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024