Reservdelsansvarig

Reservdelsansvarig

Arbetsbeskrivning

Tänk dig att kliva in i en arbetsdag där din insats verkligen gör skillnad, inte bara för dina kollegor, utan även för våra kunder.
Föreställ dig en roll där du får använda din noggrannhet och ditt sinne för ordning för att säkerställa att rätt reservdelar finns på rätt plats, när de behövs. Du är den som håller koll på lagret, ser till att verkstaden har allt material de behöver, och att kunderna får den hjälp de söker. Din dag fylls av varierande arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik – allt från att organisera lagret till att svara på kunders frågor och stödja dina kollegor.
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice eller försäljning, och som trivs i en roll där problemlösning är en del av vardagen. Har du dessutom ett intresse för teknik eller mekanik, är det en klar fördel. Du är van att jobba med datorer och har inga problem att lära dig nya system. Att du är lyhörd och alltid sätter kunden i fokus är en självklarhet. I vårt lilla team ser vi det också som en självklarhet att hjälpas åt och stötta varandra för att skapa en smidig arbetsdag för alla.
Vad vi söker hos dig:
Förmåga att kommunicera tydligt och anpassa dig till olika situationer
God datavana och förmåga att hantera flera system samtidigt
Fordonsintresse
Ett genuint intresse för att hjälpa kunder att hitta rätt lösningar



Låter det här som din nästa utmaning? Om du har frågor angående tjänsten kan du kontakta Heidrun Thorsteinsdottir, rekryterare på +45 22 346 657. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Iveco Helsingborg Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2024
  • Ansök senast: 13 oktober 2024

Postadress

Diabasgatan 1
Helsingborg, 25468

Liknande jobb


Planör

27 november 2024

26 november 2024