Reservdelsansvarig till Palfinger

Reservdelsansvarig till Palfinger

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Palfinger.

Om företaget:

Palfinger är världsledande på lastbilskranar, skogskranar och lastväxlare. Företaget har ett brett sortiment, lång erfarenhet och en hög servicenivå. Palfinger följer sina kunder genom hela processen så länge man är ägare till en Palfinger-modell för att man ska kunna utnyttja sin produkt på bästa sätt. Palfinger värnar om sina medarbetare och erbjuder bland annat interna utbildningar, bra förmåner och god kamratskap på arbetsplatsen.

Arbetsuppgifter:

I din roll som reservdelsansvarig arbetar du i en bred roll där dina främsta arbetsuppgifter är lagerhantering, daglig kontakt med kunder samt sköta beställningar och leveranser. Du arbetar mycket i företagets interna system där du bland annat sköter inköp, skriver in varor och ser till att lagersaldo stämmer. Vidare stöttar du även dina kollegor i verkstaden vid behov.

• Lägga beställningar
• Sköta registrering i det interna systemet
• Ta emot och packa upp levererade varor
• Se till att det är ordning på lagret och att lagersaldo stämmer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har god datorvana och ett starkt tekniskt intresse
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska
• Du har B-körkort
• Tidigare arbetserfarenhet av reservdelshantering inom fordonsbranschen är meriterande
• Truckkort är meriterande

Vi söker dig som är lösningsorienterad och serviceinriktad, du vill alltid hitta de bästa lösningarna för dina kollegor och för kunden. Vidare är du noggrann och har enkelt för att skapa struktur i ditt arbete, du trivs med arbetsuppgifter där du får arbeta administrativt och sätta dig in i olika system. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Som person är du mån om att se till gruppens bästa och bidra till att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare är du en självgående person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver ditt arbete framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2022
  • Ansök senast: 11 november 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


31 oktober 2024

28 november 2024