OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Har du ett brinnande intresse för bilar och är redo för en ny utmaning? Vi hjälper vår kund att hitta deras nästa Reservdelsman.
I din roll som Reservdelsman/kvinna kommer du att arbeta i ett team av duktiga och väldigt engagerade medarbetare som tillsammans alltid har gästens behov i fokus. Du arbetar i enlighet med märkenas processer och standards med rätt hjälpmedel och verktyg för att prestera på samma höga nivå som våra bilar. Arbetet är varierat men dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att supporta våra tekniker och servicerådgivare med reservdelar och tillbehör. Du ansvarar för lagerhanteringen samt beställningar, returer, garantigods till fabrik. I arbetsuppgifterna ingår även att tillsammans med kollegor sköta skyltning och prissättning av tillbehör och merchandise i våra showroom. Du kommer även att vara en stor del i processutveckling då vi implementerar ett nytt DMS system.
Detta är en heltidstjänst där du arbetar dagtid måndag till fredag. Det är ett konsultuppdrag till en början och på sikt finns möjlighet till att bli direktrekryterad till vår kund.
Om företaget
Vidare information om vår uppdragsgivare ges vid personlig kontakt.
Din profil
Vi söker dig som har flerårig dokumenterad arbetslivserfarenhet av arbete som Reservdelsman/kvinna och gärna med en fordonsteknisk utbildning eller motsvarande. Du är bekväm i din roll och kan utföra arbetet självständigt med stort eget ansvar och driv. Utöver ett gediget tekniskt kunnande och intresse är du van vid att själv söka information, hålla dig uppdaterad samt att ta till dig skriftliga instruktioner. Du har god datorvana och kunskaper i Officepaketet. Du behärskar svenska och engelska, både i tal och i skrift. B-körkort är ett krav.
Du är en teknikintresserad person och har ett stort intresse för bilteknik. Du har en hög socialförmåga och är duktig på att föra en dialog med medarbetare och kunder. Du tar dig an arbetsuppgifterna på ett mycket positivt, engagerat och servicemedvetet sätt och du motiveras av utmaningar, utveckling och ansvar.
Är det dig vi letar efter? Ansök idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring rollen är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Cecilia Keve på mejl cecilia.keve@2complete.se.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson