Arbetsbeskrivning
Vår vision är simpel. Med starka samarbetspartners och en gedigen erfarenhet i branschen arbetar vi på Scania Bemanning mot att bli den mest självklara lokala aktören inom bemanning, rekrytering och konsultation.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga uppgifter består av att säkerställa att bolagets kunder får bästa möjliga serivce och mottagande gällande reservdelar. Du arbetar med inkommande förfrågningar via telefon och mail. Du sköter orderadministrationen så att kunden får rätt reservdelar. Tjänsten innebär att du kommer ha mycket kundkontakt och interna kontakter.
Krav
•Fordonskunskap
• Serviceinriktad
•Tekniskt kunnig
•Vana vid att läsa sprängskisser
• Datakunnig
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• B-körkort
Meriterande
• Tillgång till bil
Villkor
Start: Omgående
Ort:Billesholm
Arbetstider: 7:15-16:15
Omfattning: Heltid
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med reservdelsförsäljning och/eller som innnesäljare. Du har en mycket god vana av att arbeta med administration och är van att använda telefonen och datorn som dagliga verktyg. Vidare är du van att arbeta i affärssytem samt att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av reservdelar inom entreprenad eller lantbruk.Du har ett stort servictänk och är duktig på att kommunicera med din omgivning, kunder såväl som kollegor. Vi ser att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt.
Ansökan
Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev.Varmt välkommen med din ansökan!
Observera att vi ej tar emot ansökningar via epost eller telefon. Detta för att samtliga ansökningar ska behandlas lika.