Arbetsbeskrivning
Vi rekryterar en Reservdelssäljare till vår kund i Dalsland
Om jobbet
Dina huvudsakliga uppgifter består av att säkerställa att bolagets kunder får bästa möjliga serivce och mottagande gällande reservdelar. Du arbetar med inkommande förfrågningar via telefon och mail. Du sköter orderadministrationen så att kunde får rätt reservdelar. Tjänsten innebär att du kommer ha mycket kundkontakt och interna kontakter.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med reservdelsförsäljning och/eller som innnesäljare. Du har en mycket god vana av att arbeta med administration och är van att använda telefonen och datorn som dagliga verktyg. Vidare är du van att arbeta i affärssytemt samt att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet av reservdelar inm entreprenad eller lantbruk.
Du har ett stort servicemind och är duktig på att kommuicera med din omgivning, kunder såväl som kollegor. Vi ser att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt.
Ansökan
Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".
För frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson, andreas.jansson@jobbakuten.se