Reservdelssäljare till Siemens Energy

Reservdelssäljare till Siemens Energy

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter där du har kundkontakt och koordinerar reservdelsprojekt över hela världen? Trivs du med att ha säljfokus och arbeta mot många gränssnitt? Då kanske det är dig vi söker! Välkommen med din ansökan!

Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare med start september. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos Siemens Energy i Finspång.



Vi söker en person till rollen som Sales Engineer inom Siemens Service säljorganisation som ansvarar för att sälja reservdelar och koordinera reservdelsprojekt till Siemens MGT Gasturbiner. Avdelningen säljer reservdelar till gasturbinkunder över hela världen. Vi arbetar med planerade serviceinspektioner och oplanerat underhåll vilket gör arbetet flexibelt och omväxlande. Du kommer att arbeta med ett stort nätverk och arbeta med många olika avdelningar, både internt, externt och globalt.

Avdelningen har en viktig roll i säljprojekten där vi driver vår försäljning, rapporterar och har budgetansvar. I säljteamet arbetar du mot gränssnitt så som inköp, teknik och projektledare. Primärt fokus för kontoret är affärsmässighet, flexibilitet, öppenhet, framförhållning och säljfokus



Vem är du?

Vi söker dig som har utbildning inom logistik eller några års arbetserfarenhet inom logistik.

Som person ser vi att du är utåtriktad, drivande med strukturerade egenskaper. Du är väl medveten om vikten av att leveranser sker i tid och med rätt kvalitet. Du är en lagspelare och har lätt för att jobba inom och över avdelningsgränser, tillsammans med olika professioner är en självklarhet i detta arbete. Samt att du har goda kunskaper i Office paketet.

Tjänsten kräver att du har goda kommunikationsfärdigheter muntligt och skriftligt i både svenska som engelska.



Vad kan vi erbjuda dig
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla. Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.



Experis eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.



Kontaktperson
Ansök via ansökningslänken här bredvid. Har du frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Eva Wisth på 011-19 18 97 eller på eva.wisth@se.experis.com. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2020
  • Ansök senast: 16 september 2020

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024