OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter är i första hand försäljning av reservdelar och tillbehör till Komatsu och Valmet skogsmaskiner. Andra arbetsuppgifter innebär att skapa säljordrar och hantera inköp av reservdelar till anläggningen och kunder via företagets ERP-system samt inneha ett delat lageransvar med vår nuvarande reservdelssäljare. Reservdelsbutiken håller du uppdaterad och kundvänlig. I övrigt tillkommer en del administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten innefattar ett nära samarbete med våra mekaniker, maskinsäljare och platschef.
Erfarenhet
Du har arbetat inom lager och/eller försäljning. Vi ser att du har goda kunskaper i svenska och engelska, samt god datorvana. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från att arbeta inom servicebranschen.
Körkort minst B är ett krav. Truckkort är meriterande.
Personliga egenskaper
Vi värdesätter ditt driv och engagemang och hur du i din roll bidrar till anläggningens goda resultat. Då du arbetar i direkt kontakt med våra kunder har du en stark servicekänsla, är noggrann och har förmågan att fatta egna beslut. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och lämplighet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Logistikchef Krister Rosendahl
090-70 93 86