OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Linjenätet omfattar ett stort antal strategiskt belägna färjelinjer i Skandinavien och runt Storbritannien.Antalet anställda uppgår till cirka 5 700 där en majoritet arbetar med service och försäljning.Läs mer på www.stenaline.com.Utmaningen Vi söker inför sommarsäsongen entusiastiska resesäljare till vårt kontor och terminal i Karlskrona.Medarbetarna på Resecentret är ofta de som har den första personliga kontakten med kunderna, antingen via telefon eller i personliga möten när kunderna vill boka en resa.Huvuduppgiften i arbetet är att hjälpa kunderna att hitta den bästa lösningen för sin resa.God gästservice handlar om att lösa gästernas problem, något som ställer krav på din kreativitet och en god samarbetsförmåga.Bra laganda och teamwork är viktiga delar i Stena Lines arbete med att ge gästerna 'det där lilla extra' och alltid överträffa deras förväntningar.Arbetet sker i huvudsak via telefon, men en del av tiden jobbar man också med försäljning över disk i våra terminaler.Till viss del arbetar man också med bilincheckning, dvs.registrerar gästernas biljetter innan de kör ombord på våra båtar.Som nyanställd resesäljare kommer du att genomgå en introduktionsutbildning i sälj, bokningssystem och produktutbud.Jobbet innebär att du kommer arbeta i team som går skiftgång, vilket kan betyda tidiga morgnar och helger. Vi tror att du: .är minst 18 år .har goda språkkunskaper i engelska och gärna tyska .talar och skriver god svenska .har datavana .Ansökan Du är välkommen med din ansökan senast söndag 15 mars 2009.Då urval och intervjuer kommer att ske löpande är det bra om du skickar in din ansökan så snart som möjligt.Tjänsten söker du på www.stenaline.com/karriar (välj 'I land')
Kontaktpersoner på detta företaget
UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40