OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Linjenätet omfattar ett stort antal strategiskt belägna färjelinjer i Skandinavien och runt Storbritannien.Antalet anställda uppgår till cirka 5 700 där en majoritet arbetar med service och försäljning.Läs mer på www.stenaline.com Arbetsbeskrivning: Vi söker entusiastiska resesäljare för säsongsanställning på vårt Resecenter i Karlskrona.En stor del av arbetet består av att serva våra gäster vid avresa och ankomst.Du kommer att ha hand om: .Incheckning av fotpassagerare i terminalen, .Incheckning av bilresenärer på kajen, .Sälja biljetter och assistera våra gäster i kassan, .Till viss del även serva våra gäster över telefon.God gästservice handlar om att kunna lösa och förekomma gästernas problem, något som ställer krav på din kreativitet och en god samarbetsförmåga.Bra laganda och teamwork är viktiga delar i Stena Lines arbete med att ge gästerna ?det där lilla extra?och alltid överträffa deras förväntningar.Som nyanställd resesäljare kommer du att genomgå en introduktionsutbildning i sälj, bokningssystem och produktutbud.Arbetet innebär att du kommer arbeta i team som går skiftgång, vilket kan betyda tidiga morgnar, sena kvällar och helger.Som säsongsanställd arbetar du hela perioden från maj till och med augusti.Vem är du?Du är en van datoranvändare och har arbetat inom serviceyrket tidigare.Som person är du ansvarsfull och flexibel.Du är en problemlösare som trivs i händelsernas centrum.Du trivs med att arbeta med många olika sorters människor och ser en utmaning i att hela tiden ge bästa tänkbara service.Med engelska som koncernspråk och ett arbete i internationell miljö, är det en självklarhet att du behärskar språket i såväl tal som skrift.Behärskar du fler språk än svenska och engelska, är det naturligtvis meriterande.Ansökan Du är välkommen med din ansökan senast lördag 31 mars 2008.Tjänsten söker du på www.stenaline.com. Kontaktpersoner:
Kontaktpersoner på detta företaget
UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40