Resesäljare/oktober

Arbetsbeskrivning

Arbetet innebär att sälja tågbiljetter för resa med fjärrtåg inom Sverige och internationellt och även arbete med kundservice. Tågbiljetter säljer vi i vårt eget säljsystem som kallas "Stina", det är ett windowsbaserat system. Kundservice innebär att hjälpa våra resenärer vid trafikstörningar, ledsagning av funktionshindrade och information.

Öppettider för resebutiken är mån-fre 07.30 - 20.00, lö 08.30 - 18.00, sön 09.30 - 19.00. Arbetet börjar 15 minuter före öppning och pågår till 30 minuter efter stängning. Varje arbetspass är ca 7 timmar och 35 minuter + lunch 45 minuter och man arbetar var tredje helg.
Öppettider för kundservice är vardagar 06.00 till 23.00, lördagar 06.30 till 23.00 och söndagar 07.00 till 23.00. Där börjar man som tidigast 05.55 och slutar senast 23.15.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsadministrationen SJ

Teija Korhonen, Gruppchef
010-751 5670
Bitte Tomasson
010-751 8110
Carola Hillberg, Gruppchef
010-751 5305
Gun Wiik, Gruppchef
010-751 6574
Ulf Andersson, Gruppchef
010-751 6586
Bengt Mörk, Gruppchef
010-751 8117
Lena Radeberg, Gruppchef
010-751 6138
Om du har frågor om ansökningsverktyget vänligen kontakta Charlotta Källgren, HR admin
010-751 5561
Anders Berggren, Gruppchef
010-751 6177

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJ AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 maj 2006
  • Ansök senast: 31 oktober 2006

Besöksadress

Vasagatan 10
None

Postadress

Centralplan 19
Stockholm, 10550

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010