OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i Sveriges bästa reseföretag? Är du en kundfokuserad person med erfarenhet av försäljning? Vill du arbeta i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt uppsatta mål?
Hos oss får du vara en del av att skapa ett framgångsrikt team på en arbetsplats som präglas av Respekt, Kompetens och Energi.
Vi utökar nu vårt Kundcenter med 2 kryssningsspecialister som ska arbeta med försäljning till kunder som vill boka kryssningsresor hos oss via telefon, mail eller via våra websiter.
Beskrivning av tjänsten
Tjänsten innebär att arbeta med försäljning av kryssningsresor till nya och återkommande kunder. Du kommer även att ge support till kunder för en redan bokad resa. Du har i arbetet kontakt med kryssningsleverantörer, flygbolag och andra hotelleverantörer. Du arbetar i ett team på 10 personer som alla arbetar med försäljning och support av våra online-varumärken. Du förväntas ta eget ansvar och leverera mervärde i alla kundärenden. Kontakt med våra kunder sker via telefon, mail och via våra websiter.
Vårt mål är att alltid ge kunden den bästa reselösningen och överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som en självklarhet att du gillar att driva merförsäljning i alla kundkontakter.
Din profil
Vi söker dig som tidigare har arbetat med försäljning av kryssningsresor och har goda kunskaper i Sabre eller Amadeus. Du har stort kundfokus, är effektiv, noggrann, duktig på att kommunicera, resultatorienterad och är en lagspelare som trivs i ett arbete med högt tempo. Du är även en duktig problemlösare som snabbt förstår kundens behov och drivs av att alltid leverera mer än förväntat.
Kvalifikationer
Vi ställer krav på:
• Erfarenhet från resebranschen
• Goda kunskaper i Sabre eller Amadeus
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda kunskaper i Officepaketet
Meriterande är om du har goda kunskaper i norska eller danska. Vi kommunicerar även dagligen med norska och danska kunder.
Har du tidigare arbetat med försäljning via en Onlineresebyrå ser vi även det som meriterande.
Omfattning
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid.
Plats
Resia Servicecenter, Kruthusgatan 17, Göteborg
Tillträde
1 maj eller enligt överenskommelse
Kontakt
Om du har frågor om tjänsten, kontakta gärna Lena Karlstam på 0702-187557 eller via e-post till lena.karlstam@resia.se
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 31 mars 2017 via http://www.resiatravelgroup.se/jobb. Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att snarast skicka in din ansökan.
Om Resia
Resia Travel Group är ett värderingsstyrt försäljningsbolag med tillgänglighet, kompetens och personligt engagemang i fokus. Vår verksamhet omfattar försäljning av semesterresor, affärsresor samt möten, event och konferens i 45 butiker, på Internet och per telefon. Hos oss arbetar branschens vassaste resesäljare - deras passion, kompetens och långa erfarenhet av försäljning och resor är vårt viktigaste konkurrensmedel. Vi har Sveriges ledande kompetens, bredaste produktutbud och samarbetar med små och stora varumärken och aktörer inom både semesterresor, affärsresor samt möten, event och konferens.
Resia bedriver e-handel inom fyra olika varumärken, Resfeber.se, Boxoffice.se, Resia.se och Flygofar.se, samt dess motsvarigheter i Norge och Danmark.
I Göteborg finner du vårt huvudkontor - Servicecenter - som stödjer försäljningen med säljsupport, ekonomisk uppföljning, personalfrågor, teknisk utveckling, marknadsföring samt affärsutveckling.