Resia söker ytterligare en medarbetare till Säljsupport

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ny medarbetare till vår säljsupportenhet i Göteborg som ska arbeta med support i vårt affärssystem. Avdelningen har 17 medarbetare som har en samlad kompetens i våra säljsystem och säljprocesser.

Våra medarbetares erfarenhet och kompetens är viktig för att kunna ge våra 45 resebyråer bästa förutsättningar. Tillsammans har vi djup kompetens inom våra säljsystem samt en bred kunskap inom försäljning och problemlösning i kundärenden.

Beskrivning av tjänsten
Tjänsten innebär att arbeta med support och utveckling i vårt affärssystem Antares. I uppdraget ingår att ge support till resesäljare, sköta registervård, ta fram beställd statistik samt delta i utveckling av rutiner och processer. En naturlig del av uppdraget är att arbeta aktivt med att fånga upp var i försäljningsprocessen vi kan förbättra våra rutiner. Detta görs i projektform eller i samarbete med övriga avdelningar och funktioner inom Resia. Avdelningen arbetar även med att identifiera kompetensbehov, dokumentera arbetsrutiner och genomföra utbildningar vid behov.

Din Profil
Vi söker dig som är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, som har en förmåga att kunna se och hitta effektiva lösningar på de problem som kan uppstå. Du är nyfiken och har en förståelse för samband mellan olika tekniska system. Du trivs i ett arbete med högt tempo, har en stark vilja att utvecklas och tar gärna initiativ till förbättringar. Du är van att arbeta serviceinriktat och har en god social förmåga. Arbetet kräver ett stort engagemang och intresse i att ständigt arbeta för en hög kvalitet på säljsupportavdelningen och dess processer

Kvalifikationer
Du har:
– Erfarenhet och goda kunskaper i affärssystem
– Erfarenhet av att ha arbetat med processförbättringar
– Systemförståelse och systemintresse
– Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
– Goda kunskaper i Excel och Word

Meriterande:
– Arbete på resebyrå
– Kunskap i affärssystemet Antares eller Microsoft Axapta

Omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid

Plats
Resia Servicecenter, Kruthusgatan 17, Göteborg

Tillträde
Enligt överenskommelse

Kontaktperson
Har du frågor om tjänsten kontakta Försäljningssupportchef Lena Pauli på telefon 0725-698268 eller via e-post: lena.pauli@resia.se

Ansökan
Du är välkommen med din ansökan senast 15 maj 2017 via www.resiatravelgroup.se/jobb. Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att snarast skicka in din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resia
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • .
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 21 april 2017

Besöksadress

Nya Stadens Torg 15
None

Postadress

BOX 1114
Göteborg, 40523

Liknande jobb


Part-Time Travel Organizer

15 november 2024

5 november 2024

Resesäljare aktiva resor

Resesäljare aktiva resor

31 oktober 2024