OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Du arbetar på en taktisk nivå med frågor som rör vår bemanning. Dina dagliga uppgifter innebär mycket kommunikation, rådgivning till vår leveransorganisation, dialog med våra leverantörer och konsultmäklare.
Arbetsuppgifter:
- Arbeta med bemanning på en taktisk nivå.
- Hantera relationen med våra leverantörer, arbeta med olika avtalsformer, ta fram underlag/statistik till rapporter.
- Ansvara för mer komplexa upphandlingar
- Vara drivande i kontakt med inköpsavdelning och beställare
- Bibehålla och utveckla leverantörssamarbetet
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Det underlättar för dig om du har förståelse för konsultmarknaden. Tidigare relevant erfarenhet kan vara inom rekrytering/bemmaning, konsultchef hos konsultbolag eller från inköpsorganisation.
- Vi ser gärna att du har systemvana och erfarenhet från processinriktat arbete samt har erfarenhet från mer komplexa upphandlingar såsom exempelvis agila team.
- Som person är du strukturerad och noggrann samt har lätt för att organisera och planera ditt arbete.
- Du är driven i ditt sätt att arbeta och har förmåga att hantera dagliga förändringar i arbetet.
- Vidare är du analytisk lagd och kan snabbt skapa dig en förståelse för siffror och har ett logiskt angreppssätt.
- Du gör beräkningar och analyserar utfall vilket kräver ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Därtill har du har ett öga för detaljer och eventuella avvikelser.
- Eftersom du i rollen har flera kontaktytor både internt och externt är du kommunikativ och trivs väl i samarbete med andra
- Slutligen är du driven och initiativtagande gällande att genomföra förändringar och förbättra processer
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström