OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker växeltelefonister som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – läs mer om oss på: http://www.
responda.se
Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! Responda jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Respondas hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.
Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.
Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder.
Du är van att arbeta med telefonen som verktyg. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.
Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.
Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på antingen 75% eller 100% som inleds med sex månaders provanställning. Lön och tillträde enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar mellan kl. 7-18.
Datum för utbildningsstart
2021-11-03
2021-11-22
2021-12-13
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.
Om oss
Vi vill utmana marknaden genom att hålla en högre kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar.
Hög kvalitet och kundnära samarbeten är centralt för oss. Av erfarenhet vet vi att det är melodin för att skapa långsiktiga och fungerande relationer. Vi bygger för framtiden och ska med fokus, engagemang och våra proffsiga telefonister bli ännu bättre och därmed ytterligare höja branschens standard. Men framförallt ska vi förbättra våra kunders konkurrenskraft med våra anpassade lösningar.
Responda är en leverantör av professionell svarstjänst åt företag. Allt ifrån tillfällig telefonpassning till helhetsansvar för växelnumret och kundtjänst. Våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett föredömligt vis.
Responda har byggt upp en trevlig och öppen atmosfär där det är högt i tak. Det uppskattar våra anställda. Alla känner sig som en i gänget och vi anställer gladeligen människor med olika bakgrunder och profiler.”
Besök gärna vår https://www.responda.se
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?